Bläää...

Idag var inte världens bästa dag.
Jag skulle åka till skolan på morgonen och kände mig lite dålig,
men jag tänkte att man kan bli så på morgonen.
Så sätter jag mig på tåget och i Kista kliver min kompis på.
Mellan Kista och Hallonbergen känner jag en kraftigt illamåénde känsla.
Så säger min kompis att jag borde gå av i Hallonbergen och åka hem,
och det gör jag, men (!) när jag går av sätter jag mig på en bänk och SPYR!
Men det var inte så mycket, jag hann gå av i tid i alla fall.
Men så åkte jag hem och nu mår jag bättre,
jag ska nog till skolan imorgon... Det är inte något hemsk,
bara något jag åt kanske?
Jag måste sluta med att testa ny grejer till frukost,
det var nämligen det jag gjorde xD
Men det smakade gott... Lite synd sådär...

// Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0