Hem ljuva hem

Japp, nu är jag hemma och kan trycka på "enter" knappen!
Bevis:







Hehe xD
Men det var rätt kul sista dagen.
Jag köpte lite choklad och lakris mentos för att äta på bussen,
Inget godis förbud kan hindra MIG >:D
Fär alltid som jag vill... Som lilly från H.I.M.Y.M!!
Hehe, Barney säger det i ett avsnitt.

Men vi hade Kabel-TV! Värsta lyx!
Men jag kunde spela idag för min magont hade försvunnit.
Gissar att det vart den frukosten jag åt som fick mig att må illa!
Ville testa något nytt, men det var dumt!

Nu känner jag mig starkare och snabbare :D
JIPPI!!!
Nu har jag duschat och ska byta om,
Så vi ses :D

// Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0