Magont :(

Vi får inte äta godis här på lägret, utom idag och det hemska var ju att jag hade ont... Låt mig berätta från början: Jag mådde illa sedan på morgonen för jag åt en konstig kombination av frukost. Så var jag med lite på första träningen, så mådde jag riktigt dåligt igen. Så skulle vi köra mix tunering och blanda alla olika åldrar i lagen. Så en 95 körde typ mot en 00 =P. Men jag mådde ju illa, så jag kunde ju inte vara med! Så vann alla godis (vinnar laget vann mest) utom jag! ALLA satt och åt godis på våran ända dag då vi fick äta godis, men jag fick inget, förutom av min kompis som gav mig en... Hursom helst är det sista natten idag... =/

Kommentarer
Postat av: Negar

Nej va synd

hoppas de va kul ändå (:

2010-08-22 @ 17:18:57
Postat av: Barr

Japp!

Tack Neggis :D

Saknade dig enormt :(

2010-08-22 @ 17:31:22

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0