Jul, jul snart är det jul, Men ändå så får ni en fiiiin bild *bugar*



Är det bara jag, eller är den hära bruden GORGEOUS :D?!??!




Julsång:

Det är endast 2 veckor kvar,
tills dess fyller vi oss själva med frågor.
Men när julen är här då får vi svar (svaaaar).
För glädjen av klappar och andra små nappar,
kärlek och värme, vid bransan finns.
Kan jag ta en kaka, farbror Zink?

lalalalalalalalalallalalalalalalallalalalaaa

TUT TUT, sägs det ej på gatan,
alla är hemma så det är tomt som satan.
Förlååt för att jag svär,
men tomheten är inte där än.
Alla som inte har något heeem,
vad ska de göraaaaa?
Vad kan vi göraaa???

Jo:

Vi ska, skrubba, skrubba som vi aldrig gjort förut.
Vi ska finslipa gatan, så alla kommer ut.
Glädjen blir stor, och alla hänger med.
Gratis mat kommer också meeed :D

För:
Vi ska ha en grattis grattis jul.
Med fnattis fnattis kul.
Fattiga, rika, tjocka smala,
alla firar vi juuuul :DD

Vi ska ha en grattis grattis grattis grattis grattis jul.
Med fnattis fnattis fnattis fnattis fnattis kul.
Alla hjälper till, både stora och små,
pynta granen på vårt torg.
Dekorera gatan, med glädje språng.
Lev livet, och ha skoj.
Men kom ihåg att plocka undan innan planeter går undaaaan.
Så vi kan ha Jul, i framtidens skjuuuuul.

Bam bam, badam

Tackar ;)

Mina fina vänner kan höra mig sjunga den om de vill, annars kanske jag lägger ut den på YT (yea, sure, typ 0.001% chans xD.... men ingen vet ju att det är jag... hmm... bäver blev ju känd på samma sätt... Hmm...)

//Barr!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

hon gör allt ett intressant tecken... xD

2010-12-14 @ 20:21:28
URL: http://nathaliaforever.blogg.se/
Postat av: Bahar

HAAHHHAHAHH xD

2010-12-18 @ 23:08:49
Postat av: Negar

JAA!! Lägg upp på yt, vem vet de kanske slutar med att du blir lika känd som bieber ;D

2010-12-25 @ 03:03:29
Postat av: Barr

Jag vågar inte :((

Kanske ;P

2010-12-25 @ 03:52:32

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0