Kiistaaaaaa + maaangaa :DDD

Idag var jag och Negar med varann i Kista.
Köpte julklappar :P

Ja...
*gilla*
Ja...
HEJ :D

Igår:
Natte var här och vi hade as kul xD
Jag var modell och hon var fotograf :P
Ska någon än bara jag klä upp sig till julavslutningen?
Om inte så gör jag inte det!
Det blir ju fan piiinsaaamt :P

BILDER PÅ MIG :



Hinamori Amu från Shugo Chara (manga nörd, i know -.-)




Hinamori Amu *host* *host*





Ännu en gång, Hinamori Amu




Mej :=P




Så fiiiin ;)




Puss




W-O-W




:')




Du är så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin




Coool :D




Så vacker <3





Aaaah, min dragningskraft till naturen är stark,
därför paxar jag elementet jord <3





PAAAAAAAAAAAX!!!!!!




Asså gud va sööt :*




Love u <3





Hon är BUTTERFUL (Jag vet att jag precis skrev smör full)




AMAJGAD!!


BILDER PÅ ANDRA:



Utau Hoshina från Shugo Chara
Sjunger låtanra: My heartful song, Black Diamond och Meikyuu Butterfly




Naaw ^^





Water
loo :P




Vind :)




Och ELD :P


BILDER PÅ MIG OCH ANDRA:



Pax för hon till vänster...



Pax för höger




Pax för båda xDD




Pax för hon till höger



Hehe det var min lilla manga nörd stuund :D
Ha det så bravo ;P
CHIAO

Lång
önskelista:

LÅNGA STRUMPOR


Vadå Blue Fox? Det finns ingen Blue Fox... :/

//Barr!


Detta inlägg var totalt oseriöst när det gäller all manga
Var snäll och säg inte "Bahar! Kan du trolla?!?!"
efter att ha sett t.ex. "jord flicka" bilden...

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0