Jag gick runt i den stora Kistan...

Ja, hur går det till?
Kan man verkligen vandra runt i en Kista?
Kanske. Men det var i alla fall inte det jag gjorde.
Jag stack däremot till Kista ;)
Med mina två förtjusande vänner Steffy och Sara.
Jag köpte en über smexig tröja :P
Steffy och Sara är ju sååå duktiga på att fixa outfits :P

Mjaof :3
Ska leka katt i några inlägg nu ;P

Kanske ändrar stil till ett annat djur senare xD
Jag har nämligen inget liv just nu... Hur gör man en katt med utstickt tunga?
:3P? Mjäää...
Aja... Mjaaaaauuu :3

//Barr! :3

P.S. Herr Prislapp är helt borta! Jag ska ringa honom och fråga hur han mår!!!

Kommentarer
Postat av: Negar

neeej herr prislapp!!

ja lägger upp bilder på honom i hela vby och frågar mo någon har sett denna man/kvinna (?) :P

2010-11-07 @ 14:42:05
Postat av: Bahar

Aa bra!!! Jag ringer honom nu...

2010-11-09 @ 18:30:28

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0