Ändrade åsikter i detta demokratiska land xD

Namn: Bahar

Smeknamn: Barr/Barre/Kalk/Callisto

Kön: Tjej

Ålder: 13

Intressen: Musik, Sjunga, sport, läsa, vänner, ****** <3 mm.

Sport: Handboll... men jag ska typ sluta och så börja om något år eller halvår igen...

Favo mat: Pizza :D (cola som dryck, eller som de säger i HON (House of night... kul att det blir HON på svenska... annars säger man ju "Nattens hus" så... NH) "brun läs" ;) )

Favo färg: Grön, Svart och röd

Stil: ... Jag vet fortfarande inte...

Favvo band/artist: Avril Lavigne o Green day

Övrigt: Jag dyrkar house of night och Twilight. Jag är som vanligt rätt trevlig och hatar de jag inte gillar i hemlighet som vanligt ^^


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0