Bilder (som jag borde lagt upp förut och som e nya)


Våran skit, äckel skol mat :'(


Jag var med friends gruppen på ett... samtal...
och vi fick kanin gosid som vi slet öronen av och...
la de.... ni ser själva xD



Såhär blåste det utanför mitt hus ^^


Jag GARVA ihjäl mig när jag läste det här från sveket!
OPS SPOILERS FRÅN HOUSE OF NIGHT SVEKET!!!!
LÄS INTE OM DU VILL BLI ÖVERASKAD NÄR DU SJÄLV LÄSER!!!!!!!!



När jag och Arin följde Yara ut när hon ska dra hem ;)



PEACE OUT :DDD



Såhär såg kalle ut i en serie!
Jag säger bara en sak
O-F-T-A



Halsband jag fick av underbara Forough
och hennes pojkvän Oskar! Underbart par <3


Bild på Natte I Solna C.
Jag var där idag :D


Min nya berlock till mitt berlock armband!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

neeeeeeej don't like that pic xD

2010-10-14 @ 21:39:27
URL: http://nathaliaforever.blogg.se/
Postat av: Bahar

Yes, you do!

2010-10-22 @ 21:25:11

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0