Liten kul grej 2:

JAG ÄR:
Blyg: Det beror på...
Smart: Hehe maaybaay :P
Långsam: Jag är trögast :D
Stressad: japp ^^
Tålmodig: ibland
Djup: du kan inte hoppa in i mig, så djup är jag inte men, men...
Öppen: my friends
Ärlig: ... *host* not forever... or always :P
Positiv: eh... inte alltid..
Rolig: torr humor ;)
Ansvarsfull: ... kanske ;D

JAG HAR
Svikit en kompis: yeas
Förlorat en bästa vän: aa
Sagt att jag älskar en kompis: självlart
Sovit med en killkompis: HAHAHAHAH ja 
Sovit med en tjejkompis: aaa
Pussat en av samma kön: ja :)
Slagit en kompis: everyday
En kompis som vet allt: nt precis allt.
Berättat hemligheter: jaaaaaaa

JAG HAR
Blivit sårad: JAAAAAAAAAAA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.... okej aa, men e inte glad för det...
Haft stadigt förhållande: stadigt... nja...
Krossat någons hjärta: nepp... men mitt...
Gett någon ditt hjärta: jaafan
"Playat" någon: Jag är ingen sara väl??
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nepp
Varit otrogen: nopp

FAVORIT:
Låt just nu: Daf punk - around the world
Pryl: datorn, mobilen, boken, saken, den andra saken (misstolka inte), tredje saken mm.
Film: E-C-L-I-P-S-E
Bok: Sveket (House of night) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Plats: hemma :)
Frukt: Mandarin (eller vad de där på s heter)
Dricka: COCA COLA FAN ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ha på mej: jeans leggins och t-shirt

JAG HAR
Opererat mig: nopp, men var nära på att göra det
Cyklat omkull: japp, jag var 8 och hade fotbroms och kedjan lossna i en nerförsbacke... en sten var i vägen och... tur att pappa var där :D
Sjungit i duschen: alwayz
Hoppat bungyjump: Nopp
Fobi för något: ... döden?
Sett någon dö: njaa...
Varit på begravning: ja...
Sagt att jag hatar någon: ofc xD

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Skriva eller tala: om jag orkar skriva så väljer jag ju skriva...
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: snarare nagelband xD (skum i know)
Mobil eller ipod: ................... mo... ip... båda :D?
Snygg eller charmig: BÅDAAA OFC :DDDDDDDDD fast jag e ju snyggast...
Lösgodis eller choklad: lösgodis :D
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: film... serie... beror på
Festa eller softa: festa :D
Sommar eller vinter: vinter
Fredag eller lördag: lördag :D
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: vänskap ;P

ÖVRIGA FRÅGOR :
Kan du göra en hemmagjord cigg: nej, röker inte ens
Sajter du är medlem i: facebook... mm
Gillar & använder du keps, isåfall vilken: nopp
Fritidsintressen?: vääänner o familj såklart :D
Favorit fotbolls lag: AIK
Saknar du någon just nu: japp Negar <3 :'(
Känner du någon som tar droger? - eller tagit - vem?: nej
Vem pratade du senast med: Mamma... eller pappa...
Orkar du med en fråga till: Aaaa
Synd för här slutar testet: Hur visste du att jag sa AAA :O?!?!? WOW MAGI :OOOOOOOO

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0