Vet inte vf...

Vet ni vad jag tänkte på?
Förr i tiden fanns de ju inge färg...
tänk om det fanns det, men alla tänkte typ:
"Vi sparar färgen till sist, så vi får finare bilder när världen utvecklas!"
Jag vet... dum tanke... och så svarade någon:
"Ja! Typ år 2000! Då kommer vi kunna resa i tiden!" *8DDD* (30 åring)
"Hur vet du det? Som om du skulle leva då.." (50 åring)
"Det finns ju livselexir om 30 år ju!" (30 åringen)

Ja, nu vet ni vad jag tänker på i klassrummet,
och vf jag får IG i allt utom bild... Fantasi :D
(NOT TRUE!! Jag e MVG barn 8DDD! Fråga mian vänner bara!)

Föresten, har ni spelar COD, CS, RG, Generals ZH,
BF 2/Heroes/3, Freelancer, Nox, Diablo?

Eller spelar ni spel som:
Sims, Tasty planet och Spore?

Eller:
Barbie, bratz, lalalalala?

(om lalalalala är ett spel så e jag grym!)

Om du spelar första alternativet så... HIGH FIVE!!!
Om du spelar andra så... Najs, me tooooo :D ;) 8D :)
Tredje: ... vill inte tala om det...

// Barr!

Kommentarer
Postat av: Fudge

Tack! Iran är ju också jättefint!

2010-10-24 @ 17:44:34
URL: http://fudgely.blogg.se/
Postat av: Fudge

Tack! Iran är ju också jättefint!

2010-10-24 @ 17:44:38
URL: http://fudgely.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0