Vet ni vad?

Idag var jag hos Arin och... tog en promenad :D
Med Bea och yara... eller vi hängde på några ställen...

Vill ni veta vad jag fick för resultat på olika test?



What are you Goddness of?

The goddess of Death. You love seeing people in pain, especially if you're the one causing it. You don't have that many friends, probably because they're terrified of you. You have a family but you're either most of the time mad at them or you hate them and you run away. You sometimes wish to be accepted among others and because you were always rejected, you became the goddess of death. So, in the end, it wasn't really your fault. Your power would be the ability to morph into anything or anyone. That way, you don't have to feel the pain of being you all the time.


Resten säger jag inte, några kommer tycka tt jag e skum då...

Ehm.... kanske jag e klar nu?
Men välkommen åter :D
O:




Dåså... ses da ;D
Ahaaa du vägrar lämna mg för du ääälskar mig ;D
Riktigt äckligt asså :P
Kolla!! *pekar och försöker smita*

Assååååå!! SLUUUTAA :(((
Negaaar :D skoja baara :S
Gotshi gotshi goo *tar tag i dina kinder*
Ehhhh....
Leave me alooonee!!!




Ehmm...
Vill du vara snäll och lämna mig?
Inte? okej dåraa...
Leeave me alooone :((




Vill du vara snäll och gå :(
Aasåå
Men kom tillbaka senar ;)
Pleeasee :D
Inte? skoja bara, klart du kommer :D
Roooliiiga jaag :D
Eh... hejdå d^.^b




Daaaa!! STIIICK xD
Ahaa... stanna dååå :)
Really dont care you know...
Kababab alalallal *babblar shit för mig själv*

Assååå du e skuum :/
Nehepp dåå...
Inte mer läsande snäälla?!?!
Men nu kan du fortsätta,
Eftersom du kommit så långt :)

Girls night out :D
Inte vet jag vf jag skrev det :P
Roliga jag
LOL


Om du e smart, får du reda på lite mer resultat :P
läs bara lite... mer ;)

Kommentarer
Postat av: Yara ♥

Kan du lägga in bilderna från igår om du tog några? :)

2010-10-10 @ 13:22:33
URL: http://yakkoh.blogg.se/
Postat av: Bahar

Jag tog en på dig ^^...

och så en på natten, jag lägger upp den på nästa inlägg :P

2010-10-11 @ 22:15:44

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0