Shoppa igår :D

Igår shoppade jag men lilla Nathalia i Kista C.
Lite bilder kommer nu:

Stockhome i (Kistas nya avdelning):



Jag hitta några jääätte söta kuddar,
önskar någon av de i present!!
Har jag sagt att det vita lyser i mörkret?
Det fanns rosa oxå men den vill jag inte ha xP
Den röda var typ lite "gömd"


Jag och mina småttingar :')
De kostar 298 kr!!!
Mitt anskíkte ser fyrkantingt ut för den är pressad mot Mulle (svarta :P döpt de redan xD)


New yorker (Kistas nya avdelning):



Visst är den fin? :)
Köpte den för 69 kr


T-tröja från New yorker!
Aaas gullig! Kosta bara 99kr :)


Från Bijou Brigitte (Kistas gammla avdelning nära den nya):




Fint armband eller hur? DOOOG av den :D
129 kr


Min älskade ring <3
59 kr

Snygga grejer right?
På måndag ska jag visa upp mig i skolan ;P
Men det var nog allt... kanske ska fota folks miner när de ser
mina underbara kläder i skolan? Lägga ut de här kanske ;)??

Föresten, ni vet det där om emo testen?
Om jag skulle bli emo skulle jag nog bli en söt emo :)
Kanske Goth eller Punkare i stället :P

That was it, don't miss me to much :)

// Barr!

.P.S. herr prislapp dök upp igen!


Han hälsar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Negar

HAHAHAHHAH ja dööör bahar, din bild xDDD

hahahah "herr prislapp"

2010-09-27 @ 21:18:37
Postat av: Barr

Det ska jag hälsa honom :)!!!

2010-10-01 @ 23:26:12

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0