tihiii....

Japp inget jävla nytt har hänt förutom att jag stack till vällingby
med Neggis :P
"PETER!!!" xD
En grej mellan mig och Negar bara :P
Men jag köpte en bok som heter "vampyrens märke" av house of night,
väldigt poppis kan jag säga!
Så köpte jag en till bok som heter "vampire kisses blodsband 1.
Som du ser är jag vampyr galen (den gammla hederliga vampyren,
inte Twilightvampyrer som inte har några huggtänder alls :().
Men har ni lust att tipsa mig om en massa bra böcker?
Förutom de jag läst...
Här kommer några av de VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT mååååånga jag läst
(känner mig som en skrymåns:P):

Stephenie Meyer böcker
Harry Potter
Afrodite böckerna

//Barr!

Kommentarer
Postat av: Negar

Peter, Peter, Peter...

Jag hörde om din lilla "bägarincident"

HAHAHHAAHAHAHAH xD

2010-09-15 @ 17:19:03
Postat av: Anonym

HAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHHAHH xD

2010-09-15 @ 22:24:04
Postat av: Beckis

Hej d e beckis (er va du ville kalla mej). Tänkte tipsa om en bok som heter "Silverkniven" o e skriven av Gull Åkerblomm. Den e inte så lång men bra.=D Hoppas vi kan ses snart. Saknar dej.<333 Herrå

2010-09-28 @ 16:20:12

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0