Tillbaka!

Jag har varit med min klass till skatboet!
Bara en natt, och vi skulle ta med oss hela vårt hus typ -_-'
Husen var typ 4x6 m eller något och 4 personer skulle få plats!
Det var toooortyyyyyr DDDDDDDDDDDDD:!!!!!!!!!!!!!!
Så skulle det vara tyst vid 23.30
och man skulle vakna vid 7 för att få frukost,
jag gick upp 10-15 minuter innan 7.
Nu är jag as trött och har borstat tänderna för att sedan vänta i två timmar på att äta...
Är sjuuukt hungrig NU!! D:
Men vi fick gå hem på direkten i alla fall :)
Men de som inte bodde i huvudsta/västra skogen skulle ha intyg
(Sara, jag, Arin och Steffy)!
Vem behöver intyg för att komma HEM!?!?!?!?
Gaaaaalniiiingar!
Sa jag att vi skulle ha två föreläsningar,
båda var 2 timmar långa!
Handlade om SANT (sniffning, alkohol, narkotika och tobak)...
Första snubben var SJUUUUUKT ROLIG xDDDDDD
Han snackade inte bara om droger och sånt
(han var från antidrogsförbundet),
Han snackade om andra roliga saker!
Han sa en gång:

"Jag tror alla människor är goda någonstans där inne.
För till exempel har alla varit barn ju!
Tror ni Osama Bin Ladin satt i sandlådan och sköt
pappersflygplan på santbyggnader som han byggt i sandlådan och sagt:
"Det här ska jag pröva på riktigt när jag blir stor!" (alla skrattar)
Tror ni Hitler hatade judar, homosexuella och de och bestämde sig för att utplåna de när han var 3 år?
Nej det tror jag inte!" (alla skrattar igen)

Så har han varit säkerhets vakt (typ securitas elr något) och så sa han:
"En gång var det en man som hotade att döda mig med en kniv,
och jag hade liksom en betongvägg bakom mig så jag kunde inte springa iväg.
Men så tänkte jag att alla var snälla inombords och viste att han också var det.
Så jag ser att han är typ 5 meter bort och säger:
"Okej, men om du ska knivhugga mig så måste du komma närmare,
du kan inte göra det på 5 meters avstånd".
Då hade han blivit lite orolig när han sett batongen i hans hand (tror det var en batong han sa,
men en vass kniv mot en hård betong... aa, vem vinner kan man undra... kniven :O
Batongen gör ofta så man svimmar, kniven dödar).
Men så går han fram någon meter igen, men jag försökte se lugn ut,
men faktiskt så var jag helt panik slagen, men det kan jag inte visa,
för såna här killar livnär sig på din rädsla.
Men så säger jag till honom:
"Men så du bara vet måste du hugga mig i armarna eller benen, för jag har väst på mig",
jag hade ju en sån dära skott säker väst på mig.
Men då blev han helt panik slagen och tänkte:
"här står jag och hotar hans liv och han... säger åt mig var jag ska hugga honom?!?!?"
så släppte han sin kniv och sprang iväg." (alla gapskrattade i slutet med skrattade lite då och då mitt i storyn).

Hehe han var ROOOLIG XD

Det var allt, sakna mig inte nu, för då läser ni bara de gammla inläggen :P

//Barr!

.P.S. Jag har en ny blogg som heter www.kalk.blogg.se men den har jag inte startat med än, men jag älskar folk som kallar mig Kalk :P

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0