AbbeyDawn och en liten påminnelse...

Eh.. Juste... Det är min födelsedag snart ^^
Ni: En månad och 17 dagar?! o.o
Jag: Naaaaw, ni räknar till och med ner!

I alla fall så kan det vara svårt att hitta en fin present... Så jag tänkte att jag skulle tipsa lite.
Om ni inte har möjlighet att köpa något av dessa är det heeelt okej ju ^^
Tanken räknas!

Ni har såklart hört talas om Avril Lavignes klädkollektion AbbeyDawn?

Ja det är klart att ni har! :DD
Jag håller på att kolla runt just nu och hitta urfina stuff :)

Jag älskar Hoodies, dem är väldigt sköna!




Supersöt Hoodie! (Alla bilder är länkar som leder till sidan plaggen finns på!)





Jag ba "OMFJFG FINNS DEN I HOODIE?!?!?" :DDD!!


Där tog Hoodies från AbbeyDawn slut (som jag gillar/har sett).
Nu går vi till övriga plagg:



Den var cool :3



Om jag måste välja en magtröja så blir det denna.
Inte bara för att det är AbbeyDawn, utan också för att den är så snygg (svart ofc, men vit var också snygg :D).



Den. Var. Så. Cool.



Det är en jätte snygggg bikini!! :DDD
Och en pinn smal modell... '-'



Den här var bara speciell på något sätt :D


Det var allt från AbbeyDawn, nu går vi över till Shoock (bara för att ;P)!




För er med läg budget eller som bara tycker att min mun smakar skit!
MINT TABLETTER (I en fin tablett ask :DD)

Ni som inte vågar gå till Shock själv kan ju alltid samla ihop vänner och lura/tvinga ut dem på stan och så helt plötsligt ska du bara "Åh men hur hamnade vi brevid Shock? Ladidadida :3

Shock ligger på Drottninggatan 81A. Rätt så långt bort från dem andra butikerna :3

MÅSTE HITTA TILL "Gamla brogatan 27"! BLUE FOX LIGGER DÄR!!

Åh... Blue Fox önskelista...





Önskelista:

# Dem ovan.
# Finger lösa vantar.
# Stuff från Blue Fox, AbbeyDawn, Shock och lite mera "normala" butiker (ex. H&M, Gina).
# Fina accesoarer.
# Roliga stuff.
# Roligare stuff.
# Annat stuff ^^

//Barr!


P.S.1. Om ni inte kan hitta, hitta!
P.S.2. Jag vet att typ ingen kan köpa dem lite mera dyrare grejerna xD

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0