Den oaktiva tjejen är tillböka :3 (Fakta om moi)

Okej, jag har duschat idag och tränat innan för att komma i form.
Ni vet, sommarlov = Glass, vänner sover över så man ser på filmer tillsammans med popcorn, chips och skit. Grönan leder till skit mat och slush...

Åt en halv capricosa (Min favorit pizza och jag vet inte till 100% hur det stavas... GOOOGLEE...)

CAPRI
CCIOSA!
Yao ;)

Förresten, hittade ett video klipp på Avril Lavigne då hon berättar om sin kläd stil.




Är hon inte söt? ;)

Lite fakta om mig nu när jag är förändrad.

Namn: Bahar (fortfarande :3)

Smeknamn: Barr/Barre/Kalk

Ålder: Såå snart 14!

Kön: Tjej

Intressen: Musik, handoll, sång, dans, teater, djur, och mina vänner är bara några av de miljarder intressen jag har.

Sport: Peta mig i naveln.

Favo mat: Pizza

Favo färg: Grön :D (Svart också, men ibland räknas det inte som en färg ;P)!!

Stil: Hm... Emo brukar folk kalla mig... Själv tycker jag Emo/Goth/Fashioncore/"Normal" typ... Fast inte "för mycket" av allt ;)

Favvo band/artist: Paramore, The Thing Things, Goldfrapp, The Weepies, Lady Gaga, Avril Lavigne.

Övrigt: Jag gillar vampyrer, och det var innan hela "Twilight" manin. Jag älskar musik och är rätt trevlig (om jag säger det själv), för även de mest irriterande kan jag ge en chans... sen hatar jag de... i hemlighet >:D
Men om du går mig på närverna så mycket att jag flippar ut kan du åka på en snyting. :)

Vill du läsa mina tidigare faktan? Fakta 1 är här! Fakta 2 är här!

//Barr!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0