15 days to christmas and my calender is wrooong DD:

Yes. Jag upptäckte att jag gjorde en helt fel ordning på min kalender!
Den första luckan var lucka 10, dagens lucka är lucka 11 osv.
Så nu ser luckorna liite annourlunda ut :P
Men som ni har sett har Negar vunnit 2 gånger i rad på tävlingarna.
Så nu gör vi det lite svårare.
Varje dag, exakt kl.14.00 kommer mina kalender upplägg.

Så om ni vill vinna, gå in på min sida kl.14.00!

Och kom ihåg, om jag inte skriver det, så är det inte först till kvarn.
Så om du t.ex. är den 4 kommentaren så har du ändå chans att vinna.

Men om jag skriver "den som först..." DÅ är det en tävling på tid ;)
Tävlingen avslutas då dagen är slut. Om ingen har kommenterat ett inlägg innan dagen är slut,
blir det ingen vinst.

Så nu blir det lite mera konkurrens.

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0