REDIGERAD TÄVLING!

Bidraget måste bli klart innan kl.00.00 på nyårsafton.
MEN! Kom ihåg att för att kunna vara med i tävlingen måste ni anmäla er bland kommentarerna!
¨
För att kunna vara med måste du skriva "jag är med" innan kl.23.59 den 30:e December 2011.
Tävlingen avgörs kl.00.00 på nyårsafton.
¨
Ett av vinnarens bidrag läggs upp här om personen vill det.
¨
Tävlingens olika grejer kan delas upp, gör som du vill, bara du blir klar innan NYÅR!
¨
¤ Ta en bild på en plats du känner dig glad och lycklig på.
¤ Några dagar innan nyår smälls det, ta en bild på en raket, sprängd eller ej, bara det är en raket.
¤ Skriv ett roligt minne vi har tillsammans.
¤ Hitta olika bokstäver i min blogg. Dessa bokstäver bildar ett ord, vilket?
¤ Ta en julig och fin bild.
¤ Vad skulle du göra om jag hade ett djur som dött och jag var jätte depp? (<-- Var snäll nu)
¨
Svaren ska på något sätt nå fram till mig (MMS/Mail/Visa upp när vi träffas/Posta/etc.) BARA INGEN ANNAN SER!

LYCKA TILL!

//Barr!


OM NÅGOT VERKAR OKLART, FRÅGA MIG. :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0