Aaah våååreen :D

jAG HAR REDAN BÖRJAT FÅ VÅRKÄNSLOR...
Ops, Caps Lock... Orkar inte fixa xD

Men asså... Solens strålar känns annourlunda.
Fåglarna kvittrar... Det börjar bli... Mysigt ^-^

Jag har redan börjat prova mina vårkläder.
Kappa + Converse (<333) = :DDD
Jag har tagit bilder som ni får se då jag orkar ;)

Meen guuuh, jag har saknat mina Conveeersee <3
Mitt favorit märke är Converse :D
Converse, Converse, Converse, Converse, Converse...

Nej men asså... Älskaaa <3

Jag känner mig som en fjortis om jag skriver för många "<3",
så jag - Sir Kalk - bestämmer att E> är hjärtor för de som inte vill skriva "<3".

Så om jag skriver EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE> så äre ingen fjortis grej >.<

Så EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE> på er alla ^^

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0