Gaah! Vill ta självmord >.<

Okej nej, men jag har panik ångest!!
Ta det lugnt alla, jag vill inte ta självmord, alla skulle sakna mig ;)

Men asså guud vad jobbigt det är! Jag saknar den tiden då man var 5 och kunde leka och chilla hur man ville... Och inte hade en massa irriterande skitungar efter sig...

En sak var bra idag:
Vi fick nya mjölbehållare (?) i skolan... Yey... :)
Mellan mjölk också :D

Tillbaka till mitt hemska liv >:D
En sak som förstörde allt det är mina skitjobbiga glasögon! Mina glasögon :''''''''''''''''(
Jag fick panik och kastade iväg de, försökte hitta de, mitt huvud fastande i ett trångt utrymme och jag lyckades få ut mig och så hittade jag glasögonen på min säng... Asså guuud jag vill inte ha de :'''''''(
Livet skulle vara 100 gånger lättare!!

Dagens råd: TA HAND OM ÖGONEN!!! LÄS BÖCKER MED BRA AVSTÅND FRÅN ÖGONEN (snackar inte 20 cm här, jag snackar 50cm)!!

Dagens Smiley: :'''''''''''''''''''''''''''(

Dagens bild:


Jag har inte berättat om tyg grodan Elvis (förredetta Bert).
Han föddes i skolan på syslöjden förra terminen :)
Han hälsar.

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0