Skater Boy Rocking On MTV

Det var precis det jag hörde (rubriken) i låten "Skater boy" av Avril Lavigne.
Japp, jag har lagt undan killar (för ett tag), samt hoppet om att få min drömprins,
och valt musiken i stället.

Just nu har jag dessa låtar på min playlist:

Complicated (Spelas nu)
Unwanted
Skater Boy

Låter lite sorgligt, men det är det inte... Eller Unwanted kanske är det :P

Jag har varit sjuk idag, och det hände något roligt... Eller läskigt...
En FÅGEL flög in i mitt fönster, men den klarade sig :)
Vad ville den? Komma in i värmen?

Nej jag skolkade inte, för jag gick faktiskt till skolan och där mådde jag illa!
HA!! Suckers!
Är det bara jag som stöär mig på folk som lägger dit fler namn till "reatard"?
Typ "Idiot tard" eller "Knäpp tard"?'
Det stör mig i alla fall as mycket. Det är typ bara "tards" som gör så xP
Nej men seriöst, varför? Varför i H*lvete ska man lägga till fler saker till "tard"?
De som gör det, kan ni kommentera och säga varför? :)


Igår stack klassen till ett reningsverk - Jag snackar reningsverk, inte vattenverk!
Vill ni ha lite bilder så ni fattar hur hemskt det var?? Käpphala reningsverk:




Remember: Reningsverk
Avloppsvatten :)



Saker de hittat i avloppet. Stövlar är en sak, men Jane (Rundtursguiden)
sa att de hade hittat en bil där nere :)




Lite renare vatten.

Senare tillsatte de bakterier i vattnet för att äta bajset och kisset. Jane sa "vill ni ge de lite efterätt? Spotta på ni".
Alla sprang fram till staketet och spottade sönder xDD

Det var allt :)

Dagens humör Smiley: :I


Tisdags maten:




Den bruna såsen? Jaha den? Ja, det är choklad xD
Vi fick det i skolan xDDD

P.S. prova inte på chokladen hemma. Detta sköttes av proffs. Chokladen var nämligen inte en smält marabou, mera en smält super billig sak som smakade skit...

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0