Twilight nerd :P

Visst e jag grym? Hittade en liknade om manga, men gjo0rde om den till Twilight ;)


Skillnanden mellan Fangirls och normala personer:

Normala Personer: Litar på dina lokala meteorologer för en väderprognos.
Twilight fans: Litar på att Alice kan spå ut rätt.

Normala Personer: Oh my god (OMG).
Twilight fans: Säger Oh my Edward (OME).

Normala personer: Går till en psykolog för att berätta om sina känslor.
Twilight fans: Vet att Jasper redan känt av dina känslor och har hjälp dig att må bättre också.

Normala Personer: Säger håll käften annars ska jag visa dig hur man gör.
Twilight fans: Säger håll käften annars ska jag be Volturi visa hur man gör!

Normala Personer: Tror att alla vampyrer är som Dracula.
Twilight fans: Hamnar i chocktillsånd när de ser Dracula, för de är vana med glitteri glitter vampyrerna.

Normala Personer: Skriker ”HJÄLP MIG NÅGON!” när de blir jagade.
Twilight fans: Skriker ”EDWAAARD RÄDDA MIG!” när de blir jagade.

Normala Personer: Blir nervösa/rädda när åskan går.
Twilight fans: Vet att det bara är Emmett som fått fullträff i baseboll.

Normala Personer: Skulle välja en solig plats att åka på semester till.
Twilight fans: Skulle åka till Forks direkt.

Normala Personer: Sparar inte den här..
Twilight fans: Måste ha den här! *dreglar*


Kommentarer
Postat av: nathalia

jag kommer ihåg då det åskade jätte mycket och du ringde mig och sa: hörde du också emmett slå fullträff? hahahha

2011-01-01 @ 18:53:44

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0