Vad fan? Kan inte bestämma mig >.<

Asså först kommer låten "He wasn't" (Avril Lavigne) på min playlist och den får mig att fundera om Farmor anka (Kallar min älskade det).
Då tänker jag "tänk om låten är lite som oss?"...
Sen kommer "Contagious" (Avril Lavigne) och då tänker jag "... Så sant... Meh... Vafan -.-'"
Så sen kommer "Freak out" och då blir jag lite "YEEA jag är tuff! Du bestämmer inte" och skiter i allt ajg tänkt på innan xD
Hr hon en låt som heter "Confused"? Nej? Okej...

Refr.
I'm
confused!
So fucking
confused!
I don't know what to do, where i should go.
I should maybe
just stay there i am?
But how fun is that?
I'm confused.

Lite hjälp på traven? Hon kan ändra om hon vill xP

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0