England tomorow :3

Idag ska jag däremot hem till Adélle och så ska Negar också komma (efter att ha varit i Spanien i åtta dagar).
Vi ska typ... Ha kul :3
Jag kan skriva mer om det senare.

Däremot måste jag sova "tidigt"(innan 1.00) för att kunna vara uppe i tid och allt.
Jag ska ju till Englaaand (In mai heart ;3).
Kommer vara där till den tionde och så är jag tillbaka.

Wish me good luck.

En sak till:
Jag kommer surfa i ett stort världshav (Atlanten).
Det är ett åsumt surfställe och så måste man ju komma ihåg:
Alla otroliga smex-packen man kommer se :D

Slänger in ett fail montage som jag gjort på paint (inte photoshop, för det får en att verka seriös).
Jag hade liksom inte ork att fixa värsta åsum grejen :3



Yao~

//Barr!

När jag var liten försökte jag se ner i TV skärmen genom att ställa mig upp och försöka se neråt mellan kanten på TV:n och skärmen.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0