Nackdelar och Fordelarna pa att jag ar i England... (Hittade oskickat inlägg)

Nackdelarna forst :I

- De fattar inte hur man tar hand om en hamster. Kanns som varsta djurplageri har!

- De later mig inte se pa 15+ filmer, jag ar for i helvete 14 och jag har sett 15+ sedan jag var typ 7!

- De lovade att jag skulle fa surfa har, men deras mamma sa att  mina foraldrar maste vara har for att kunna saga ja eller nej fast att hon hade lavat att jag skulle fa surfa (Jag har till och med gjort det en gang tidigare) -.-'''

- De vagrar fatta att jag inte ar en 12 aring! Jag stod nara en klippkant vid havet och sa tror de att jag ska hoppa! Men visst, de blir lite oroliga. Problemet var bara att det var mark typ 20 centimeter under mig (Ingen jefla overdrift).

- Jag maste sova vid 11, 12 ar det senaste, annars flippar alla ut.

Fordelar:

+ Bara solbranda, smex-packiga austaliensare som badvakter. Om jag inte kan bada får jag kolla in de i stallet <:3

+ Fish 'n' chips in mai heart! 8DD


Det var typ allt ja kommer på nu '-'

//Barr!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0