HJÄLP! SKA VÄLJA! NI MÅSTE HJÄLPAA MIG :3

Ni ska hjälpa mig att köpa!
Behöver svar till på Fredag när det gäller nummer 1 och nummer 2.

1:






2:





Jag vill ha dessa för Halloween också :D
Vilka ska jag välja? :)

Kostar: 129kr


Info:
Ett par flyttbara vampyrtänder med ”custom fit”. Med hjälp av tungan kan du flytta tänderna upp under överläppen så att de inte syns. Du bestämmer själv när du vill visa dina tänder och ingen kan ana hur det går till!

Instruktioner:
Ta bort skyddshylsan från vaxet på sidorna av ställningen.
Lägg tänderna i ett glas kokande vatten under ett par minuters tid. När vaxet är tillräckligt mjukt för att användas blir det genomskinligt.
Placera tänderna på tänderna längst bak i överkäken med vaxet mot tänderna.
Bit ihop ordentligt under någon minut.
Ta ut tänderna och spola dem under kallt vatten.
Nu är tänderna färdiga att använda!




Info:
Mjuka vampyrtänder för att öka verklighetskänslan ännu mer.

Slipp skavsår i munnen!


Ni kan tyvärr inte se bilder på mig. Jag kan inte hitta överförningssladden :/
Jag orkar inte blåtanda över sakerna. :/

//Barr!

Kommentarer
Postat av: Jackie

Numero dos! 8D (Alltså nummer två)

Vart hittade du de utfällbara tänderna? Vill ha! c'8

2011-06-08 @ 15:58:58
URL: http://wonderlanddreams.blogspo.com
Postat av: Negar

Köp klänning nr 2 och de första vampyrtänderna :D

2011-06-09 @ 20:24:26
Postat av: Barr

Jackie: Buttericks 8D

Negar: Gryymt :D

2011-06-11 @ 22:37:31

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0