Internet tillbakaaa och...

Nu ska ni få höra... läsa något intressant.
Det är en tjej som kallar sig Miss Magic Girl som skriver om övernaturliga mysterium.
Om varelser, drömmar, myter och andra grejer.
Nyligen läste jag om det verkligen var sant med att Shakspeare var den sanna författaren till allt.
Min favorit för idag var "Den hemsökta dockan Robert" VARNING: läs inte om ni kan bli oroliga om nätterna.
Bilden på dockan var också lite crepy :P

Hon skriver om olika okända ljud också,
och att flera olika människor runt om i världen
helt plötsligt kunnat tala ett främmande språk fast dem aldrig varit i kontakt med det förut.
Coolt, va?

Även fast man inte tror på sånt, är det spännande att läsa.
Men tro inte att jag inte tror på sånt.
Jag har till och med kommenterat vissa grejer. Jag heter "Kalk".
Till exempel att jag är en av dem 30% som hör ett speciellt ljud då det blir helt tyst.
Jag är speciell ~Mohahaha~ :D

Men nästan ett måste att kolla bloggen! Tro mig, det är det värt :3

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0