Lolita loppis :D



Awesome! Ska lätt gå! Klicka på bilden för mer info eller på denna text :)
Jag typ längtar! Jag måste definitivt gå så jag kan få saker till Meuwcon nästa år.


Själv har jag ju suttit hemma, sjuk and alone :)
Blir nog frisk till Torsdag eller Fredag :3
Ska till hötorget i helgen för sak fyller år :D


Från och med idag ska jag 'gömma' saker i mina inlägg.
Kanke i ett 'i' i en mening finns det en länk. Den leder dig till något roligt.
Vi säger att jag skriver:
"Heeej :D"
I ett av alla 'E' kanske det finns en länk... Yea :)

Ex:
HEEEJ

Hope you get it ^^

I'm in trubble:
Jag är en tonåring (det vet ni).
Vi tonåringar kan göra... Sjuka saker :)
Den här månaden har jag gjort av med ungefär... *räknar*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1600 spänn :)

Åsum :I

//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0