Passa på att boka mig xP

Sportlovet är snart slut (yea sure). Såhär ser min vecka ut - onsdag: nattea och jag ska åka buss, no lifers Hehe xD. Men vi ska typ på en "utflykt" .Hon bokade precis mig. Torsdag: Negar kanske kommer och så hjälper hon mig hitta min datorladdare (!!!) och plånbok (!!!) i lådorna någonstans i vårat nya hus, sen drar vi hem till henne och vi kör laser dome på lördag och kanske hänger på stan. På söndag är jag ledig, någon som vill göra något? xP. Såhär är det, jag kan inte trycka på enter x(. Vi provar enter knappen på min mobil ...Går antagligen inte. Men jag är inne på min mobiiiiil. Jag fick gå in för mamma behövde internet så att jag fick fortsätta, nu när jag ändå har betalat =P Annars kan jag inte, min räkning bli för hög =/. Den senaste dagarna har jag drogat radion xP. Men kolla, vi är hemma hos mormor för har ingen annan stans att bo och hon har två tvn men bara svt1, svt2, tv4, kunskapskanalen och barnkanalen. Jag till inte snacka om hennes periska kanaler... Jag får rita, hallå på med min mobil och ipod, det är det ENDA jag kan göra!!! Hjälp!!! Kom och kindnappa mig någon, släp ut mig :'(((( Det var allt, herrå :'(

Kommentarer
Postat av: Nattea <3

jag bokar nog ännu en dag om det är möjligt ;)

2011-03-01 @ 23:40:55

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0