Mina dagar. Ingen vidare rubrik, i know, men roligt inlägg :3

Den 1:a Maj 2011 (ofc):

Jag stack på den underbara lolita loppisen jag skrivit om :3
Tog inte bilder på det men jag kan ta bilder på sakerna jag köpte.
Sak lovade mig bilder som hon tog på folk.
Kokorochan
var där :3
Hon var jätte söt i sin nya klänninng :3

Den 2:a Maj:

Träffade Sak och Hana :3
Vi satt lite senare under dagen och åt godis i akalla by.
Det var rätt underhållande fast vi tappade en massa godis >.<

Den 3:e Maj (idag):

Idag var jag med några från skolan på Friends träff.
Det var super kul. Antagligen sista gången.
Dem ska ju ta bort SET/EQ/whatever och kompisstödjare/trygghetsombud/friends/kamratstödjare :(

Artister:

September, Måns zermelöv (Hurihelvetestavasdet?), Tove (Idol) och Salem Al-Fakir.


Jag såg en super het emo kille också. Vi går förbi varandra och ba "owo".
Men man blir ju lite chokad då man ser en kompisstödjare/trygghetsombud/friends/kamratstödjare som är emo!
Seriöst, trodde jag var den enda... Emo liknande personen.
Ärligt så tror jag att jag är mera Alternativ/Fashioncore/Scene. Men emo går också bra :3
Kunde inte ta bild på honom jag såg honom bara en gång :/

JAG VANN ETT PRIS OCKSÅ!


Inget typ "kasta bollar i hålet så får du en kaka".
Mera typ "svara rätt på frågorna så får du 200 spänn i bio presentkort!".
Awesome :3

Jag sjöng kareoke. Det hördes sjukt långt. Jag sjöng med två kompisar :3
I slutet sa jag "Jag gillar kalkon" o.o
Skumt i know, alla hörde. Minst i en 100 meters radie.
Det var SÅÅÅÅÅÅ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KUL >.<


*no lifer*

//Barr!



P.S.
In the most Biblical sense
I am beyond repentance
Fame hooker
Prostitute witch
Vomits her mind
But in the cultural sense
I just speak in future tense
Judas kiss me if offenced
Or wear an ear condom next time
Tyckte det var lite småkul :3

Judas - Lady Gaga

P.S.2. Nu finns jag på hemsidan "emocore" (muhuhuhuh). För tillfället heter jag "Kalk". Kanske byter :3


OBS! I detta inlägg gick det inte att proppa in bilder. Kolla nästa inlägg i stället :3


Kommentarer
Postat av: Negar

Ew! - lady gaga

Men grattis :D

2011-05-07 @ 23:08:53

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0