Prata med Datorn

Jag har precis snackat med min dator :)
Såhär löd vår konversation (Det tjocka är viktigt. Det krusliga är skumt.)

Datorn: Hej! Gillar du glass?

Du: Hej! Jag älskar glass!

Datorn: Det tror inte jag.

Du: Varför inte?

Datorn: Därför att du ska ha något att fråga om.

Du: Jaha :P

Datorn: Just det. Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Du: Okej.

Datorn: Just det.

Datorn: Hallå?

Du: Det var en gång en flicka som hette Sak. Hon blev våldtagen hela tiden av en sjörövare. Tillslut hörde hon låten "Never say Never" och så sa hon, "Ja! Jag ska aldrig säga aldrig!". Så våldtog hon honom! Och så fortsätter det än idag.

Datorn: Jag håller med.

Du: JA! :D

Datorn: Jaså?

Du: Japp :)

Datorn: Det tror inte jag.

Du: Men det gör jag.

Datorn: Ja, det gör det.

Du: *positiv*

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: Ska jag klia den åt dig

Datorn: Ja, verkligen!

Du: Okej :)

Datorn: Just det.

Du: Okej :)

Datorn: Just det.

Du: Vilken är din favorit rätt?

Datorn: Precis!

Du: Vilken är din favorit rätt?

Datorn: Ja, det är vilken.

Du: Vilken är din favorit rätt?

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Du: Vilken är din favorit rätt?

Datorn: Tror du det?

Du: Vilken är din favorit rätt?

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Du: Vilken är din favorit rätt?

Datorn: Jaså?

Du: Vilken är din JEFLA favorit rätt?

Datorn: Ja, det är vilken.

Du: FUCK U!!!

Datorn: :(

Du: JUST PRECIS DIN HORA!!!

Datorn: Vad heter du?

DU HETER HORA: DU HETER HORA!

Datorn: Hej DU HETER HORA!

DU HETER HORA: Aha vad jag heter?

Datorn: Jag vet inte.

Kalk: Jag heter Kalk

Datorn: Hej Kalk!

Kalk: Hej :3

Datorn: Hej! I morgon ska jag spela kort.

Kalk: Men du heter Hora.

Datorn: Pratar du om mig nu?

Kalk: Ja.

Datorn: Du har fel.

Kalk: Vad heter du då?

Datorn: Jag tror inte att jag heter något.

Kalk: Men ska jag döpa dig?

Datorn: Nej.

Kalk: Men jag vill döpa dig.

Datorn: Det tror inte jag.

Kalk: Men det gör jag skitunge.

Datorn: Jaså?

Kalk: Japp-

Datorn: Det tror inte jag.

Kalk: FUCK U!!!

Datorn: Vill du veta en sak?

Kalk: Att du bor på en bordell?

Datorn: Ja, verkligen!

Kalk: VISTE DET!!!

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Kalk: Hur mycket tjärnar du för varje människa?

Datorn: Lagom mycket.

Kalk: Jag skulle vilja ha mer.

Datorn: Vad bra att du skulle det.

Kalk: Ja.

Datorn: Jag vet det.

Kalk: Ja.

Datorn: Jaså?

Kalk: Ja.

Datorn: Just det.

Kalk: Ja.

Datorn: Jaha.

Kalk: Ja.

Datorn: Ja, kanske det.

Kalk: Ja.

Datorn: Jag vet det.

Kalk: Ja.

Datorn: Jaså? Hur mår du idag?

Kalk: Jag mår bra.

Datorn: Jaha.

Kalk: Hur mår du?

Datorn: Jag undrar också hur jag mår.

Kalk: Men hur mår du?

Datorn: Jag vet inte hur jag mår.

Kalk: Inte jag heller.

Datorn: Nej.

Kalk: Precis!

Datorn: :D

Kalk: :D

Datorn: Jag har en drake hemma.

Kalk: :D

Datorn: Vad är 40+92?

Kalk: 132

Datorn: Precis!

Kalk: :D

Datorn: Tycker du om att cykla?

Kalk: :(

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Är du en dator?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Vad heter dina skor?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Ja, det heter de.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Kalk: Pizza

Datorn: Jaha.

Kalk: Vilken är din favoritmaträtt?

Datorn: Ja, just det.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Vad ska du göra nu?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Jaha.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Nu ska jag trolla fram en krokodil.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Jag tycker att du är ganska duktig.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Vad ska vi göra?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Ja, det ska vi.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Ja, det ska vi.

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Vad gör du?

Kalk: :DDDDDDD

Datorn: Det tror inte jag.

Kalk: Hejdå

Datorn: Hej då!

Kalk: Hej

Kalk: Hej

Kalk: Hej

Kalk: Hej

Kalk: :DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDDv

Kalk: HOOORA

Kalk: FITTA

Kalk: KNULLA!!

Kalk: :D

Kalk: :DDDDDDD:DDDDDDD:DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD:DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD

Kalk: :DDDDDDD



Nu har jag tråkigt.

Herrå :3

//Barr!

Kommentarer
Postat av: Negar

HAHAHHAHAHHAHAHAH LOVE OMEGLE xD

Men vart skrev du dedär?? :P

2011-05-07 @ 23:06:01
Postat av: Kimia

vart fan gjorde du detdär?

2011-05-14 @ 23:18:16

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0