EGO BILDER!! :DDD

Okay, inte ego... typ... Bara bilder på mig själv.
Roliga och skumma, seriösa och sånt. (Okey, kanske alla bara är skumma hela bunten?)

BiLd EtT:



Detta är min spellista just nu. Jag lyssnar inte på låtar jag gillar.
Nej, jag lyssnar på peppande låtar. Fattar du inte? Titta här:

Who says you're not perfect?
You are fucking perfect.
I was born this way baby.
My heartbeat... Is... Perfect (egentligen ville jag bara lyssna på den o.o)?
We R Who We R (mera titeln som stämmer in i temat, annars sjunger hon bara om sig själv...).
Who owns my heart... Cuz someone stole it... So he/she love me... And... I'm... Special?
Can't be tamed!! CUz I AM AWESOME!!! :DDDD

Ja... Något i den stilen...


BiLd TvÅ:



Jag har sett på så mycket Top Model (kan typ ändå inte någons namn....).
Ville bara se hur det var att vara en modell. :3
Tema: Hot girl in her room.

"Bahar".
*gå fram*
"The judges loved your photo.
It looks like you're fourteen. Your eyes are really talking to us.
And you are so hot and smexy on this photo.
Congratulations, you are still in the road to become america's next top model."
"Yey!"


BiLd Tre:



Sen en bild jag tyckte blev söt ^^

BiLd FyRa:



Mahahahha! Hade papper mellan tänderna, ser ganska äkta ut xD

BiLd FeM:



Yeah, I Was Born This Way, Baby.


BiLdErNa SeX oCh SjU:



I can feel your heart beat.                       No more.

BiLd ÅtTa:



If you know, CBS.

CBS:
Call
Bahar
Soon

Ska ha "Veckans låt", "Veckans artist", "Veckans film" och sånt. Denna veckas låt:

Who Says - Selena Gomez

Varför Who Says?
Lyssnade ju på den idag. Tyckte texten berörde mig.
Har ju lyssnat på den förut,
varför den berörde mig extra mycket idag vet jag inte.
Bitar jag tycker är fina ur Who Says:


"But who are you to judge
When you're a diamond in the rough"


"I'm no beauty queen
I'm just beautiful me"


"It's like a work of art
That never gets to see the light
Keep you beneath the stars
Won't let you touch the sky"


"You've got every right
To a beautiful life"


"Who says you're not star potential
Who says you're not presidential
Who says you can't be in movies
Listen to me, listen to me
Who says you don't pass the test
Who says you can't be the best
Who said, who said
Won't you tell me who said that"






//Barr!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0