HejHej~

Gissa vem som inte har någonting att göra! Jo meee! :D
Men jag har kollat klart på alla anime serier jag velat se.
Kollat på Death Note för femtioelfte gången.

Fast för det mesta slutar jag titta efter avsnitt 25. R.I.P. D':

Min favorit karaktär där är L(awliet). Han kallas L eftersom att Kira kan få tag på honom och döda honom...
Om han inte använder Ögonen som man får om man gör en deal med en Shirigami.


Jag tycker bara han är allmänt söt. x'P

Nu har jag lyckats få Madde att börja titta på manga! :D
Hon har sett klart Vampire Knight och har börjat på Death Note!

Har också kollat på filmerna Death Note. :D




Men annars har jag suttit sjuk och hostat ihjäl mig.
Humlan som kom till skolan fast att hon var sjuk var bara tvungen att smitta mig.
*suck*



Bild på Humlan från i vintras.
Om du nu skulle se detta vill jag bara säga:
I HATE U!

Jag har missat de sista 1 och ½ skoldagarna vi hade kvar innan allt blev ledigt.
Jag missade sjukt fina vädermoshimoshis.
Och fast att vi sa åt dig att du skulle sticka hem så stannade du kvar och förstörde för mig med.
SÅ FAN TA DIG ALLTSÅ!

I alla fall ville jag bara säga att jag inte kommer vilja prata med dig på en månad.
Hur kommer jag lyckas med det? Jo:
Kolla min kalender i inlägget nedanför. I. Will. Suceed.


<--- OMG WHAT IS THIS?! :o
Nu kan ni avgöra om jag skriver från mobilen eller datorn. På datorn finns denna alltid med!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0