Alla gör ju detta, så why not? C:

 
Åh känner mig så töntig. But I'll do it för NÅGONS skull (you know who you are, and I'm going to kill you for humiliating me e_________________e).
 
Okej, Day 1:
 
F:"How did you discover One Direction?"
S: Well, can I take it in Swedish? Yes? Okej, jag hörde deras "What Makes You Beautiful" och ba "... Fuck?". Sen så kommer alla mina vänner och ba "OOOMMMG AKJSKHSKHJD ONE DIRECTION" och så ville jag inte vara med på hela 1D grejen.
Sen så gjorde jag det största misstaget i mitt liv:
Jag gick till stan och såg 1D.
Sen så ba "Jag kan ge de en chans", så lyssnade jag på deras låtar, och blev fast. FML.
 

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0