2012.02.27

Yeah nu är det eftermiddag! Har precis ätit frukost och stirrat på TVn i en och en halv timme.
Har detta på mig nu:

Tröja från min kusin. Halsband från Bea som köpte den i BikBok :)


Svarta vanliga byxor från cheap monday. <3


Näthandskar som jag nu tagit av, från shock.
Armband hemmagjord av Natta. <3


Liten rosett köpt på Glitter. ;)


Om jag ska ut tar jag nog på mig mina converse. :)

Tyvärr försvann min bild från hela outfitten, men orkar inte ta en ny. Hihi *lat*
Så, älskade kadaver, hoppas ni har en bra dag, för jag ska ha hp maraton. :D

//Barr!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Emo ;)

2012-02-27 @ 17:03:31
Postat av: Anonym

STALKAR DU MIG DIN IDIOT?!?!? >.<

2012-02-27 @ 17:04:50

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0