Så gladish över er läsare :D

Ska börja med utmaningar! Whohooo go Amals ide! :D

Såhär gör vi:
Ni skriver något jag ska göra jag filmar det och lägger ut det här.
Jag kommer välja ut en utmaning minst en gång i månaden. Om det inte finns något vettigt kommer jag på något själv!

SÅ KOM IGEN NU ASSÅ! Skriv massa random utmaningar och låt mitt femtonde år bli freaky! :D

För övrigt kör vi lite "dagens":

Låt: Sanctus Espiritus - Vet inte artisten.
Info: En freaky låt jag hörde när jag kollade på en AMV till Kuroshitsuji, se nedan.



Dagens bok: Fienden av Higson, Charles




Dricka: Te med mjölk. Det enda jag druckit idag... Nej det är verkligen det enda.
Fyra glas och inget annat. '-'

Mat: Macka med kalkon och paprika. Ätit tre/fyra gånger. O.o

Manga serie: Vampire Knight Gulity :3 (plus ehm... några... typ till c:)

Ord: Sanctus Spiritus (Sjungit på creepy låten hela dagen... Negars fel e___e).

Blogg: EpicFaiil



See ya Santus Spiritus. :3

//Barr!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0