Hihi hennes app crasha DDD8

Jag bloggade från Amal iphone, lagt in en massa bilder på min skola och så ba CRASH! >.<

I alla fall, gårdagens citat:

jag, Bea och Amal går till skolan, jag noterar en stor cementbil och skämtar om att den ska köra på oss, men den svänger in på en annan väg och passerar inte.

AMAL BÖRJAR SPRINGA.
Jag: "Varför springer du?"
Amal: "Jag vill ju inte bli påkörd!"
Jag: '-'
Bea: -.-

AHAHA xD

Dagens citat:

Min anonyma kompis (forget it Amal, you Will never be anonym) mms:a en dålig kvalité video.

Jag: "WHUT?! Är den en apa som cyklar?" (jag trodde verkligen den).
Hon: "Det är jag." '-'

AWKWARD! >.<

Nåja, suck... Får bli bilder imorgon... Hade inte tid... OMG har inte pluggat ENGELSKA! Vänta... Jag äger på engelska. e___e

Måste ändå gåå :DD

//Barr!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0