Åhåhå!

Nu har vi bilder på gång! :D
 
 
När jag hade pokémon naglar. Wow, har jag någonsin lagt upp en bild på det? Ganska länge sen. xP
 
 
Jag och Madde badade tillsammans med Bea och hennes kompis, tyvärr fick jag ingen bra bild på de >.<
De kunde inte sitta still! D8
 
 
Och så en fin bild på Madde. Dudurudu. :3
 
 
Såhär blir mitt hår om jag duschar, sover med det i tre dagar och sedan släpper ut det. :D
 
 
Såhär ser en sommartårta ut när man råkar ta sönder påsen som ska spritsa. Blev ganska bra i alla fall.
Kom på att jag skulle ta bild när jag, Elina och Jolanda hade ätit upp allt. xP
 
Fler bilder kommer imorgon! Vill inte lägga upp för mycket på en gång! :D
 

Kommentarer
Postat av: elliinnaa

OMG OMG OMG OMG OMG GE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ TÅÅÅÅRT JEEELEEELN <3333<3<3<3<3 ;________________________; VILL HA VILL HA VILL HA

Svar: Jag kan göra en till :D
kalk.blogg.se

2012-07-30 @ 19:23:56
Postat av: elina

OMG OMG OMG ÄLSKAR DEEEJ JAG OCH JOLANDA SPRINGER TILL DJE NU!! ;) <3

2012-08-01 @ 18:27:56

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0