Brittish people!

Är det bara jag eller är britter awesome?
 
Nu tänker ni kanske:
"Ånej, hon har blivit besatt av one direction" eftersom att ni har sett mina tidigare inlägg... Ehm...
Men det är faktiskt inte så, ända sedan jag åkte till England för första gången så har jag älskar britters sätt att liksom låta så fina. :D
 
Ärligt talat, låter de inte bara underbara?
Jag blir extra attraherad om en kille snackar riktig britiska. Liksom... Awesome maha.
Så min kille ska vara britt... Typ... Eller åtminstone kunna snacka det. :D

 

Hur kommer det sig att man hör en låt på radion och tycker att låten ger en gåshud och man typ dör. Och man får aldrig veta vem som sjunger den, så kollar man på random låtar och hittar den.
Dessa personer som sjunger den, du har aldrig gillat de, du har tyckt att de är töntiga.

 

Nejmen jag tror jag har bestämt. Jag är ingen lame tjej som blir kär i kändisar, jag lär känna de först, hur tråkigt det än låter.

Om jag någonsin lär känna 1D så kul, men jag skulle aldrig vilja gifta mig med de nu. Dejta kanske, för då lär man känna de! Eller bara hänga!

 

Fast jag måste ändå citera en rolig del...

"Did she say buttersock?"
"Is it a sock?"
"Full off butter?"

Tänkt britter som säger det. Älskar hur de uttalar "butter". Och ja, min kille ska vara britt.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HIHI BRITTISKA E JU AWESOOOOOOOOOOOMEEEE HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH och alla gingeers som snackar det jag döööööööööööör.

Svar: Visst är de? Du kan få gingersarna, jag tar de mörkhåriga! :D
kalk.blogg.se

2012-07-13 @ 23:18:28
Postat av: elina

lol det va jag heheh glömde skriva mitt naaaamn pliiz

2012-07-15 @ 11:02:48

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0