ÅH!

HEJHEJ AKTIV CHEJ.
 
Jag skriver en berättelse!
Bli ett fan på Wattpad!
Jag kommer lägga upp den på engelska snart! Förlåt om jag skulle ha dålig grammatik eller något random, men var snälla. :)
 
Lite motivation inför nian!
 
 
HOLY SHIT JAG KOMMER DÖ.
 
Såhär ser min idé ut:
 
Få A i 15 ämnen så att jag kommer över 300. 14 ämnet gör inget, men helst 15.
Välj bort dina två sämsa ämnen (eftersom att jag går på hemspråk kan jag välja bort två istället för en).
Få 300+ poäng och kom in på pro gymnasium. Mikael Elias är en av de.
Man får läsa kriminalteknik om man läser natur, natur.
Kriminal. Teknik.
Jag ska läsa natur, har jag sagt det? Jag har vetat det i typ tre år. Mwoho.
 

Undrar om jag och Madde kommer lyckas komma in på samma ställe? Inte för att det är viktigt, men vi gillar båda Mikael Elias.
 
VILL PÅ GYMNASIEMÄSSA.
 
Regler inför nian:
Läxor före fritid!
Börja plugga minst två dagar innan läxan ska in!
Börja plugga minst en vecka innan provet!
Var inte ute längre än 20:00 på vardagar!
Sov innan 22:00 (yeah, som om jag kommer lyckas...)!
Ingen FRICKING "sova" (ligga i sängen och smsa/ipod/läsa)! Jag ska SOVA!
 
Yeah, för er som vill hitta på något i nian, ni borde känna till dessa.
 

Kommentarer
Postat av: elinaaaah

omg satsareeeeeeee!!! hihi lycka till brooo!! ska baxa lite från dina regler hihi ^^

Svar: Gör det du! ^^
kalk.blogg.se

2012-07-04 @ 19:05:43

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0