This is a rubrik.

Jag har ätit såå mycket skit idag. >.<
Bara för det ska jag äta mer skit.
Guuh jag mår illa...

Gick och såg THIS MEANS WAR med Madde och Amal. Skitbra film! :D




Jag skulle kunna ge den en 5:a, men det känns för bra.
Därför blir poängen 4,5.

Handlig:
Jag tror det var handlingen som försörde lite. Liksom lite typiskt. Men ändå bra. Uh jag vet inte. ewe

Skådespelare:
Snygga. :D
Nej men dem var bra på att spela, fick misshandlingarna i filmen att se äkta ut etc.
Hur många tagningar tror ni  det blev? :P

Komedi:
Sjukt sköna människor. AHAHAH DE SKULLE TILL EN ALPACKA FARM OCH SÅ AHAHAH. xDDD
Suck ingen fattar. Spela Eden Eternal så fattar ni. ^^
ALPACKA POWÄÄÄH!! :D

//Barr!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0