Tumbs up for stickat!

 
Jag märkte precis att mitt stickade lager är lite litet, så om jag inte får några stickade tröjor i födelsedagspresent så ska jag gå på en STICK JAKT! Yay :D
 
Lite synd att jag inte tål ull! Den vinröda provade jag häromdan och det kliade fast att det bara var 12% ull.
I'M SO SADFACE. D8
 
Annars så har jag varit sjuk idag. Suttit och chillat hela dagen. Uh.
Min mobil går inte att koppla till datorn längre så jag måste eposta bilder till mig själv. Kommer nog skaffa en ny mobil snart.
Funderar på en Samsung Galaxy S3. De verkar ju skitbra :D
Men ska vänta lite till. Jag vill inte ha en ny mobil bara för att det finns en ny och bättre. Jag köper en för att jag behöver en och DÅ köper jag en senare modell med bättre stuff.
 
 

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0