Förlåt! D:

Okay, förlåt alla som använder Mac datorer, men jag har märkt att min text är lite FABOLOUS när man är inne på min blogg via Mac's.
Jag har letat i mina mallar och googlat runt, jag fattar inte vad som händer! D8
 
Men jag börjar ju på gymnasiet snart (YAY!) och då kommer jag byta blogg (klicklickklick) där jag kommer ända allting så det blir finigt! Så kommer jag sjävklart att behålla denna blogg som minnen (eller så kan ni säga "Oh, kommer du ihåg när du var fjorton och var helt fjollig?!"...)
 
Men just nu ser det tomt ut på kalk (nehe).
Men jag kommer förhoppningsvis börja på Kungsholmen Internationella, så då skriver jag på både svenska och engelska! WOW! Hardcore level: Over 9000!
 
See ya!
 
 
Please don't kill me. I couldn't upload picture's because *insert excuse*.
You do understand, don't you?

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0