Stuff ni inte visste om mig...

1. Min favorit högtid är Halloween. Mörkt, läskigt och alldeles underbart. Där får man en ursäkt till att klä sig creepy eller bara extremt nördigt - och tvinga med andra människor!

2. Jag älskar att läsa, men hellre random böcker jag hittar hemma som har några år i nacken än en typical bok från den senaste topp listan. Dock så gillar jag att läsa rekommenderade böcker.

3. Jag älskar filmer som handlar om magi. Inte "flickan som kan trolla fram enhörningar Yaaay"-filmer. Jag tänker mer åt Harry Potter hållet. Kombinationen av fantasy, action och så en liten droppe komedi är typ perfekt!

4. Har jag nämnt hur besatt av The Omen jag är? Jag typ älskar som jävulska barn. Inte för att jag är värsta galna satanistiska ungjäveln som ba "YOU SHALL NOT PASS!" men ni fattar vad jag menar, right?

5. Jag älskar X-Men. Okej, jag älskar typ allt nördigt. Cereal business.

6. Jag suger på att erkänna om jag inte har sett/spelat/läst något eller inte. Detta är en vanlig dag för mig:

Johnny Depp: "Du, har du sett *insert movie here*"
Jag: *nope* "Pffff! Självklart!"
Johnny Depp: "Vad kul! Kommer du ihåg *spoiler*?"
Jag: *;__;* "Eh... Ja."
Johnny Depp: "Märkte du att *SPOILERSPOILERSPOOOILER*?!"
Jag: "Juppjuppjupp..."
Johnny Depp: "Så bra film..."
Jag: *:''''c* "Mhmm..."

7. Jag ogillar cigaretter i allmänhet. Inte människorna som röker. Men cigaretter är så brutalt obehagliga att jag undviker att vistas i deras närvaro. Jag tål en svag rökdoft som hänger kvar efter att någon har rökt. Men jag klarar inte av att få ett bloss petat i mitt ansikte.

8. Jag är väldigt noga med hur min kropp mår och hur mina handlingar kommer påverka dess funktion i framtiden. Av denna anledning tål jag inte heller cigaretter. Jag tänker inte heller bli astronaut eller arkeolog.

9. Jag må leka tuff, men jag är inte... Who am I kidding? I am badass.

10. Jag gillar bananer. Det låter jätte skumt men jag kan bli sugen på bananer helt plötsligt och gå och hacka upp några som fika. Serious.


That's it!
Hoppas ni gillade detta Visste ni att! Natti! Fråga inte varför klockan är tjugo i sju I DON'T KNOW OKAY? Sleep tight! ^^

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0