500 Internal Server Error

Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
 
If you see them, show them this information:
 
XXZIO7ihoopMpvlEhp9Kn-QMHFvE306UWXfjED0OlUwvxoOJ8LZeBqHAqJvL aM2RsiiXg_vhdEU7ig7U0X_u1RKqsd604M276tVqc9NySja4O_tNNncRO9yC UsoEs4O46lEKKV6xgu4t8yQK4Br9dj9lXN9WNf7g6r4FS2msuniZVdMFA3BO Qd2_rzBrolJ41WWKVDNJI(...)qo6oo5r41XGKyur5zYGhL 6zNt7RU=


----------------

Jag gillar internet, detta stod på min youtube när en sida inte ville öppnas.
Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, och denna gång har jag ingen ursäkt. :)
Imorgon kommer jag sitta ganska mycket framför datorn då jag kommer uppdatera dexter hela tiden.
Det är nämligen så att imorgon eftermiddag får jag reda på vilket gymnasium jag kommer in på. Är lite halvt döenede.
Hoppas det går bra för mig och att jag kommer in på mitt första val! UH. Varför denna stora nervositet?
Nu ska jag sova så jag kan gå upp kl.11.00 för äta frukost innan jag beger mig till datorn. Kommer antagligen sova i 12 timmar då jag endast fått 10 timmars sömn de två senaste dagarna. Elaka sommarlovs mornar.

Ska ladda upp lite bilder imorgon då och förklara vilken dag och varför, hur, när och med vilka. Yay!

See ya!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0