Renovering av huset :P Dag 1

Om jag orkar, kommer jag skriva in här vad som hänt hela dagarna då vi jobbar i ca 3 månader med renovering och inflyttning ^^

Bulding in progress 20% done

(bild kommer snart)

//Barr!

.P.S. Om ni gillar indiska filmer med lite... "nyheter" och bra låtar måste ni kolla in filmen "Main Hoon Na"!!
Låtar från den filmen jag elskar ^^:
















Andra låtar i filmen:
Main hu na
Tumhe jo maine
Yeh fizayein



.P.S.2. Idag var jag på min kusins uppvisning i bolliwooddans. Många andra olika danser fans också :P
Men hon utstålade glääädjee :DDDD
Bilder kommer senare ^^

.P.S.3. Jag gick och köpte fett fina skor idag. Bild komemr senare :P


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0