Dumma Snape...

Snape till Voldemort:

S: Vem är du?

V: Du-vet-vem

S: Nej,det vet jag inte. Vem är du?

V: Du-vet-vem!

S: Som jag sa innan, jag vet inte, kan du vara lite mer exakt?

V: Mörkrets herre!

S: Sauron?

V: Den andra...

S: Darth Vader?

V: Nej..

S: Men Sarouman då?

V: Neej!

S: Davy Jones?

V: Vad tror du?

S: Björn Skifs?

V: Fel igen...

S: Shrek kanske?

V: Att du aldrig gissar rätt!

S: Lady GaGa?

V: En ledtråd: Profetian!

S: Den vita häxan?

V: Men kom igen!

S: Säg vem du är!

V: Vet du inte ens i vilka filmer du spelar?

S: Klart jag vet! Jag spelar Pippi ju! Du är händelsevis inte tant Prusiluskan?

V: Neeej...

S: Kling? Klang?

V: Dumhuvud!

S: Hello Kitty?

V: Jag är den du fruktar mest!

S: Aha! Hermione!

V: Neeeej...


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0