Lite om mig :P

Lite Mycket Om Mig
M.O.M.


Namn - Bahar
Bor - Sverige
Ålder - 13
Född - 1997
Ögonfärg - Mörkbrun
Längd - typ... 155 cm?
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - vågen
Hårfärg - mörkbrun
Födelseort - Stockholm

DAGENS..
Låt -  Behind these hazel eyes
Saknad - Negar o Rebeccah :(
Kläder - Tjocktröja och leggins
Smink - Nopp
Underkläder - Eh... vit bh... blåa trosor xD
Mat - Fiskpinnar (skolans lunch)
Köp - ... inte köpt något idag
Pinsammaste - bråkade med sara :$

OVÄRT ATT VETA OM MIG
Gillar du någon just nu - JAAAAAAAAAAAA!!!!!
Tycker du om godis - OFC :P
Äter du oftast nyttig mat - oftast... eller... inte onyttig i alla fall xD
Tycker du att du själv är smart - Aa :P
Vad är det sämsta hos dig -  Jag kan inte sluta forsätta på mina skämt så de blir dåliga
Vad är det bästa hos dig -  Jag är väl en bra vän, jag kämpar för de jag tyckr om och mitt samvete är stort!!!!
Har du någon gång skolkat - Ehehehe aa :P
Spelar du något instrument - Ska börja på piano
Sporter/aktiviteter har du gått i - Ju-jutsu, ridning, handboll (slutade för att det tog för mycket av min tid, men jag älskar denna sport in till döden! samvetet tynger mig så fort jag tänker på handbollen :'()

BRUKAR DU...
Ta mediciner du inte borde ta - Eh... nej
Röka - Nej
Snusa - Nej
Drömma mardrömmar - Eh aa... :S 
Gå i skolan - Aaa
Ljuga - hehe kanske en vit lägn någon gång
Vilja dö - Aa, ibland... typ idag...

NÄR...
Åt du senast - kl.20.00
Läste du ut en bok senast? - igår :P ska läa idag oxå
Köpte du något senast - ... *tänker* orkar inte bry mig nu xD
Svor du senast - eh... "JÄVLA FITTA"... Nu :)
Sjöng du senast - Eh... Nyss xD... Hela min privata tid kan man säga <3

HAR DU...
För många vänner - Kan man ha FÖR många vänner ;)?
Någon annan psykisk sjukdom? - Nopp
Färgat håret - Nopp
Några piercings - Örhänge?
Några tatueringar - Nopp

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0