Om en kille säger detta till er, slappna av och var dig själv, för det är ju det han älskar:

Du är så söt att jag får hål i tänderna...

Jag är ny här i stan... Hur hittar man till din lägenhet?

Det säjjs att det regnade dagen då du föddes. Men det var bara gud som grät för att han hade förlorat sin vackraste ängel...

Har du två kronor? jag lovade att ringa min mamma när jag blev kär...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?

Har du en flytväst? Jag håller på att drunkna i dina ögon...

Jag har tappat min mobil nummer... kan jag få ditt?

Du måste vara trött efter att ha sprungit runt i mina tankar hela dagen...


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0