HAPPY BIRTHDAY :D

IGÅR FYLLDE JAG ÅÅÅR :D
HADE BOWLING FEEST :D
JAG FICK AAAS SNYGGA OCH COOLA GREJER :D
OCH VET NI VAD?!?!?!
JAG FICK MULLE!!!!!!!!!




och jag fick n massa andra grejer också men de orkar jag inte lägga upp :P
Vi hade as kul :D
Grupp 1 (bana 11):
Jag
Negar
Stephanie
Arin

Grupp 2 (bana 12):
Bea
Natte
Humlan
Sara

Sa jag att jag hade bowling fest? Vill ni ha bilder?
Okej jag tar från Saras fb för själv har jag videon...
Men negar e inte med på ena
och arin e inte med på den andra... så det blir två bilder :D




NEGAR!! DIN RAKRYGGADE GALNING!! BILDEN SKULLE BLI ROLIG JU!!
DU SKULLE SE SKUM UT!!! :D


// Barr!


Kommentarer
Postat av: Negar

haha sorry, måste ju träna lite på att inte gå runt som Mr. Burns...

vill inte se ut som quasimodo (stavning?) när ja blir stor :P

2010-09-27 @ 21:16:42
Postat av: Barr

hahahah xD

2010-10-01 @ 23:25:20

Här kan du kommentera:

Har du något namn?
Komma ihåg dig? :3

E-postadress: (Publiceras ej! Behövs om du vill bli kontaktad!)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0